Utgången blev slagg på soffan

Så... det blev ingen utgång idag som planerat. Men jag måste erkänna att jag inte är förvånad till att det inte blev det av olika anledningar. Men varför bli sne över det, jag slapp fixa mig i alla fall.

Mor min köpte massvis av olika Marianne-godisar, och ett paket Nobless med apelsinsmak. Ah, så jävla gott! Så vi mumsade i oss det och tittade på Robinsonfinalen. Så jävla underbart att det var Ellenor och Jarmo som stod som finalister, och att Ellenor vann. Yä!

Imorgon (tekniskt sätt idag) blir det Kista. Ska leta ballerinaskor. Efter det ska vi fixa en sandlåda till Elias och träffa Robin. Väldigt najs!

Ps. Ni har inte glömt bort att det är mors dag idag va? Det har inte jag, hi hi, fast mamma tror säkerligen att jag gjort det, hi hi igen. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0