Så het, så het...

Jag tror att jag dör av värmeslag! Det är helt fantastiskt underbart varmt! Nästan så att jag vill klä av mig naken, dansa regndansen och hoppas att det åtminstone kommer några ljumma vindar. Sitter och svettas som en jävla gris (plus att jag har fått en ungefärlig lik ton i hyn som en också), och det är fan inte fräscht alltså.

Visserligen har jag längtat efter sommaren, så jag ska inte klaga... eller jo, lite får jag klaga. Har PMS. Då får man lov, som tjej, att göra det. Förresten är våren mer min grej. Då är det lagom varmt och gärna en grad för kallt. Jag trivs som fina firren då, serru.

Åhhhh, kan ingen svalka mig? Aldrig att jag klarar det här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0