Rimming

Jag har ett nytt ord som jag ogillar lite mer än andra. Som ligger i samma nivå med ord såsom plaskvåt, arsel, penis, bröstvårta etcetera. Men med skillnad på dom ordet med detta är att jag inte äcklas av en penis, arsel eller bröstvårta och plaskvåt kan man vara på olika sätt.

Rimming.
Det är ordet.

Betyder att man slickar någons anal. Och jag tycker att det är SÅ äckligt. Eller alltså. Gör det ni hur mycket ni vill om ni blir upphetsade av det, att slicka anal eller bli slickad... Men fyfan. Det är liksom bajshålet (nä, jag tillhör den kategorien av tjejer som inte vill ha analsex). Man fiser och bajsar från det hålet.

Nä, verkligen inget för mig och jag skulle nog aldrig bli upphetsad av att någon håller på att pillar runt där. Rimming is just not my stylee..

Kommentarer
Postat av: Andrea

haha, tycker också att skithålet ska hållas utanför sexuella sammanhang xD fy fan alltså.

2009-05-29 @ 11:15:28
URL: http://eakruse.blogg.se/
Postat av: Lasse

Jaha.. jag var så trött på natten att jag läste det som rimning... på msn alltså

2009-05-29 @ 14:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0