Åhåjajaa

Har varit i Kista med mamma, moster och träffade Malin där. Hittade ett par ballerinaskor till studenten, köpte en bh som satt skitbra och världens tunnaste klänning som jag ska ha på flaket. Den är typ genomskinlig, så jag antar att jag kommer få åka pendeln med typ bh och trosor. Men det bjuder jag på (för vi ska ta studenten, yäää!).

Nu har jag solat lite, druckit 0,5 liter vatten, lyssnat på Manu Chao (och gör det fortfarande) och ska ut på verandan för att träna lite och köra lite yoga eller något.

Hoppas ni har haft en HET dag!
Ciaaao

Kommentarer
Postat av: Andrea

Snart the student! :D wohooo!!! du kommer väl på skolans skiva va? :D

2009-05-31 @ 18:15:02
URL: http://eakruse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0