Lite killar nu då

Jackson Rathbone var med i kvällens avsnitt av Criminal Minds. Brukar inte titta på det programmet, så jag blev glatt överraskad när jag såg att det var han som spelade en av huvudrollerna.

Han är en sån jävla grym skådespelare. Har verkligen det, och då är han ändå inte så gammal. När är han född? 1984? Nåt sånt. Inte gammal alls.

Sen så måste jag ju bara säga att han ser ruskigt bra ut (och nej, det är inte därför jag hyllar honom som skådespelare). Kanske inte på bild, men in action... Mjau.

Annars kan du hitta honom i Twilightfilmen som Jasper Hale... Cullen. Jasper Cullen såklart. Inte Hale. Ehhh. För er som endast sett filmerna. Cullen är ju efternamnet. Helt klart. I alla fall. Han har varit med i några avsnitt av O.C. har jag för mig. S.Darko... Tja, du kan ju bara söka på hans namn om du vill se filmer som han medverkat i.

Och påtal om killar (känns som att jag bara skrivit om snygga tjejer och fantasier där) såg jag en sjukt vacker kille på tunnelbanan idag. Han hade liknande drag som Darin har, och eftersom jag tycker att Darin är skitvacker så kan ni tänka er tunnelbanekillen såg ut.

Mmm, verkligen fin. Svårt att slita blicken från honom om jag ska vara ärlig. Hans läppar... Ååhh, läpparna! Den fylliga underläppen ville man bara smaka på. Sen den fina näsan. Kinderna. Händerna. Krulliga håret. Such a beauty!

Kommentarer
Postat av: Andrea

ååh, visade de avsnittet nu. wtf, missade det. men jag har sett delar ur det. han är grym :p

2009-06-05 @ 11:05:11
URL: http://eakruse.blogg.se/
Postat av: Lina

åååh är det haaan, visste att jag kände igen honom nånstans ifrån (yep, jag är så nära twilight man kan vara utan att vara vampyr och jag har inte sett filmen)



criminal minds criminal minds criminal minds criminal minds, men du MÅSTE ju titta på han som spelar dr.Reid, han är SJUKT snygg, åhgud. (ja, han har varit modell så hah)

2009-06-05 @ 23:03:22
URL: http://achromasia.blogg.se/
Postat av: Cybéle

Yes, han e snygg har bara sett han i Twilight bara =P

2009-06-14 @ 00:59:22
URL: http://sweetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0