Har precis insett

Fan vad mycket fint man hittar när man rensar datorn. Ett dokument har jag så härligt döpt till "BLAHHHHHHHHHHHHH" (utan att jag överdriver nu). Skapades i mars förra året, och innehållet är:

You make me so hot
Make me wanna drop
You're so ridiculous
I can barely stop
I can hardly breathe
You make me wanna scream
You're so fabulous



Har ett dokument från ettan när vi skulle skriva om oss själva. Någonstans i texten skriver jag att jag har svårt att beskriva mig själv, vilket märks mycket väl i texten. Så grymt dålig jag var på att skriva då, haha.

Ett annat dokument heter ”Alphahanne” (jävligt underbart ord). Skrivit i mars detta år, och jag minns hur trött jag var på kroglivet då och alla drägg som kom fram för att få sig lite läppar, tunga, klämma röven och allt det där.

Där står han som en stolt Alphahanne. Precis som alla andra. Tja, nästan alla i alla fall. Han står där och tror att han har makten över hela dansgolvet. Makt över alla i det motsatta könet. Han kan få precis vem han vill, vad han vill ha och när han vill ha det.


Jag hade tänkte fortsätta på den texten, men orkade inte. Lusten att skriva finns inte där än.

Fan, jag blir lite nostalgisk. Det har varit tre skitbra år, oavsett hur många berg jag har varit tvungen att besegra. I made it. Tillslut. Det sista bergets topp är i sikte. Snart är jag där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0