Kokar

Mor min hade slängt min jacka i tvätten och lämnat den hos mormor och morfar (vi tvättar där). I en av fickorna på jackan ligger mitt busskort. Jag gick upp som vanligt idag. Fixade mig, sjöng med musiken och var precis påväg att gå, när jag inser att jackan inte hänger på en av krokarna i hallen. Fuck shit motherfucker pussycat cockhead.

Oftast samlar jag på mig alla ilska, irritation och aggressivitet och tillslut, när en liten skitgrej inträffar, går det över min gräns. Jag blev helt tokig (galet, eftersom det egentligen inte var en sån står grej). Började böla av ilska, kastade min mobil minst två gånger i golvet så att alla bitar flög åt olika håll. Och inte en endaste liten sak i huset var säker.

Det svåraste är nog att lugna ner sig. Jag tror jag fick gå minst 50 varv runt huset innan jag var någorlunda okej. La mer ner i sängen och bara... försökte andas lugnt.

Ändå känner jag att all irritation fan inte är borta. Jag skulle vilja riva sönder hela huset fortfarande. Krossa alla fönster. Ta sönder alla möbler. Riva ut alla sidor från alla böcker. Kasta stolen i tvn så att rutan går sönder. Ja, ni vet såna där saker...

Undra hur arg jag är egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0