Say whaaat

Här sitter jag helt dödstrött och trodde att klockan var runt elva, halv tolv. Så kikade jag på klockan och såg att den var halv tio. Haha. Funderar på att göra historiauppgiften som vi fick idag (vi får fan uppgifter varje vecka av läraren, suck). Ska reflektera och skriva åsikter om en film vi såg idag. The Mission hette den. Dom två första timmarna var relativt sega men när kriget kom igång var den helt okej.

Det känns inte helt smickrande att skriva den... Jag kanske ska göra den imorgon ändå? För det känns som att jag inte kommer kunna skriva nåt så värst bra nu ikväll. Är faktiskt redigt trött! Har inte känt att mina ögonlock har varit så tunga på länge. So sick.

Nåja, idag har det varit lite... weird. Eller jag vet inte. Bara helt tom.
Ska kanske fixa en kopp té i alla fall. Det är alltid smaskens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0